Koninginnedag 2013

En op de Kroningsdag 30 april 2013 spelen we in het begin van de middag van 14.00 uur tot 15.15 uur op de Overtoom in het centrum van IJsselstein . ( voor Het Fulco theater) en om half zes bij Sociaal Cultureel Centrum De Grund in Houten.(De Poort 77-79 3991 DX Houten).  

Beatlesdag 2013 in het Veerhuis in Nieuwegein

  Lots of Thanks to Steve Holly for playing with us. Have a save trip home and we hope to see you again sometime. Lets keep in touch.       http://www.youtube.com/watch?v=_4Ls3DXDqNI&feature=youtu.be     http://www.youtube.com/watch?v=xkYfV_VBSwg   From  One After 909 to you         En Iedereen bedankt voor de geweldig middag die we samen Lees meer overBeatlesdag 2013 in het Veerhuis in Nieuwegein[…]

Leuk Decor bij Die2

Het was gezellig in Hagestein bij Die2. Paul speelde bij Saturday Night Live( met een Fo Fighter en 2 Nirvana leden) en ons decor leek er ook een beetje op 🙂  Tot bij een volgend optreden.. en dank voor de leuke reacties op ons gastenboek.